Продавець интернет-магазин "Сублимация на всем "СУВЕНИРЫ ИЗ ОДЕССЫ" розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
224 відгуків
Прямые поставки .Суперцены.Гарантия на оборудование.Скидки .оптовые цены
Сублiмацiя на всьому .Сувенiри з Одеси
Контакти
интернет-магазин "Сублимация на всем "СУВЕНИРЫ ИЗ ОДЕССЫ"Аля
Церковна 19, Одеса, Україна
+380 (63) 155-60-11
только вабер вотсап
+380631556011+380631556011+380631556011
  • Склад Киев,Одесса,Косов .отправка с любого ,при наличии там товара
+380 (63) 155-60-11

Сублімація - це просто! На допомогу початківцям FAQ питання та відповіді по сублімації

Сублімація - це просто! На допомогу початківцям FAQ питання та відповіді по сублімації
FAQ питання та відповіді по сублімації Друк

Секрети сублімації - FAQ питання та відповіді по сублімації:

  1. Сублімація ,сублімаційний перенесення - заснований на процесі сублімації, при якому речовина (сублімаційні чорнило) переходить з твердого стану в газоподібний, минаючи рідку форму. Основні етапи сублімаційного друку: зображення, яке ми хочемо нанести на заготівлю, друкується в дзеркальному відображенні на струменевому принтері, обладнаному системою безперервної подачі чорнил (Система Безперервної Подачі Чорнила), спеціальними сублимационными чорнилом на матовому фотопапері, після чого проміжний носій - папір із зображенням - закріплюється на заготівлі термоскотчем і поміщається в термопрес, де під дією високої температури і тиску відбувається процес сублімації.
  2. В ході процесу сублімації чорнило возгоняются, переходять у газоподібний стан і проникають в сублімаційний приймальний шар заготовки або - у тканину, якщо друк здійснюється по тканинах.
  3. Процес сублімації починається при температурі близько 162З. І закінчується - при цій же температурі.
  4. Тому готовий виріб після вилучення з термопресса треба якомога швидше позбавити від фотопаперу з зображенням, і остудити. Проте, буває так, що зображення недостатньо "пропечаталось" (перенеслося на заготовку з проміжного носія - фотопаперу), в цьому випадку заготовку можна заново помістити в прес на добавночное час - зазвичай 1/2 раніше заданого.
  5. Робиться так: гуртка витягується з термопресса, обережно відвернувши куточок папери, надійно зафіксованого на заготівлі термоскотчем, оцінюємо якість друку, якщо воно недостатнє - поміщаємо заготівлю заново в прес; якщо пропечаталось - знімаємо папір, остуджуємо заготовку.
  6. Для сублимационнй друку використовується матовий фотопапір не на синтетичній основі. Синтетика - згорить (розплавиться) в термопрессе.
  7. Щільність фотопаперу - 90-120 грам. Більшої щільності використовувати фотопапір безглуздо - при сбулимационной друку не можна робити сильну заливку чорнилом, так як надлишок чорнило призведе до їх конвергенції (перемішування) під дією температури в термопрессе в ході друку.
  8. Стандартні параметри при сублімаційного друку на принтерах Epson - "текст і зображення", "матовий фотопапір".
  9. Для друку сублимационными чорнилом можна використовувати тільки принтери з п'єзоелектричними головками - принтреы Epson. Використовувати принтери HP, Lexmark, Canon - не можна, у них термоелектричні друкуючі головки, в яких чорнила нагріваються до газоподібного стану (фактично - возгоняются).
  10. Сублімаційний друк можлива тільки з білих або світлих поверхонь - заготівлях, тканинам.
  11. Сублімаційні чорнило - це водний розчин летких сполук. Вони практично не засмічують дюхы друкуючої головки; довгий час не засихають; після друку сублимационными чорнилом принтер можна використовувати для друку будь-якими іншими чорнилом (або водорозчинними пігментними) - промивання голівки не потрібно, достатньо зробити прочищення.
  12. Для сублімаційного друку використовуються спеціальні заготовки - керамічні і металеві кружки, чашки, тарілки, термоси, візитниці... картонні пазли, костери... гумові килимки для комп'ютерних мишок, та ін. Заготовки для сублімації повинні мати спеціальне сублимационное покриття і витримувати високу температуру близько 200 градусів Цельсія
  13. Тканини для сублімації повинні містити не менше 70% волокон поліестера. При меншому вмісті поліестеру зображення на тканинах виходить розмитим, бляклим. Сублімаційний друк можлива тільки по світлих тканин.
  14. Для створення сублімаційного шару на заготовках, не підготовлених для сублімації в фабричних умовах, застосовують спеціальний сублімаційний лак. Технологія нанесення лаку на заготівлю дуже непроста... І якщо ви все ж зважилися спробувати нанести лак - не варто розраховувати на швидкий результат; тут треба пройти свій довгий шлях проб і помилок.
  15. При друку на проміжному носії - фотопапері - зображення виходить блідим, не яскравим, всі кольори "приглушені". Потім, в процесі друку, коли барвник возгонится в трансферний шар заготовки, картинка на заготівлі "проявляється", стає набагато яскравіше.
  16. При сублімаційні перенесення на якість друку (у тому числі - і на передачу кольору) впливають відразу кілька факторів:
    • Якість підготовленого макета - ступінь "заливки" різними кольорами на екрані, деталізація. Не намагайтеся зробити "білий" колір! - Щоб був білий фон, треба друкувати або на білій гуртку, або на білому металі, або на білій тканині.
    • Якість відбитка (паперового) - тут важливі і тип паперу, і чорнило, і налаштування принтера... "Догляд" чорного кольору в коричневий часто трапляється при друку чотирьохкольоровим принтером (не вистачає діапазону).
    • Тип використовуваних сублімаційних чорнил. До прикладу, при всіх інших рівних умовах, використання сублімаційні чорнила Lomond в порівнянні з чорнилом InkTec робить друк більш яскравою, з акцентом на червоний колір, а чорнило Durafos роблять більш яскравим зелений колір...
    • Цей фактор треба враховувати при підготовці макетів до друку (визначає ступінь заливки).
    • Тиск притиску термопрессе, температура і час перенесення. При більшому часі результат переносу може бути неоднозначним із-за довгої дифузії парів чорнила. При меншим часу - зображення може не пропечататься.
    • При сильному притиску процес йде інтенсивніше, проте може виникнути "прогорелость" матеріалу, як і при надмірно тривалому часі перенесення.
  17. При друку на металі частов виникає ефект "прогорелости" - коли сублімаційного покриття жовтіє, і це псує зовнішній вигляд готового виробу. Проблема в тому, що сам метал дуже сильно розігрівається, і перешкоджає відведенню зайвого тепла від сбулимационного шару.
  18. Рішення проблеми - в зменшенні часу або температури друку.
  19. При друку на керамічних тарілках треба пам'ятати, що заготівля в термопрессе прогрівається нерівномірно, через що вона може лопнути. Рекомендується заздалегідь прогрівати тарілку (перед приміщенням її у прес) - хоча б до кімнатної температури; потім - друкувати в пресі в кілька прийомів, поступово розігріваючи заготовку до потрібної температури перенесення
Інші новини

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner